...
Pročitaj više »
)?-->
PROPIS NAPUSTANJA ABDESTA, GUSULA I DRUGIH STVARI
Propis za ostavljanje abdesta, kupanja poslije dzunupluka,
okretanja preraa kibli, pokrivanju stidnog mjesta, jeste kao i propis za
ostavljaca namaza. Takoder, onaj ko bi napustio prakticiranje kijama u
namazu, ako je sposoban za to, za sobom povlaci isti propis, takoder,
ostavljanje ruku'a i sedzde. Ako ostavi sart ill rukn namaza, oko kojeg ima
razilazenja a ubjeden je u njegovu obaveznost, za takvog Ibn-Akil kaze da
se na njega odnosi isti propis kao na ostavljaca namaza, tako da se
slobodno moze reci da je takvog obaveza ubiti.
Sejh Ebul-Berekat kaze da je na takvom da ponovi namaz i da se
nikako ne treba ubijati. Ibn-Akil svoje misijenje obrazlaze tako sto kaze
da je on u sebi i u svome ubjedenju ostav
...
Pročitaj više »
Attachments:
Category: |
Views: 544 |
Added by: studio-tewhid |
Date: 2014-07-10
| |
...
Pročitaj više »
)?-->
Oni koji su misljenja da se ostavljac namaza ubija, razisli su se u
sljedecim pitanjima:
Prvo. Da li se od njega trazi pokajanje ili ne? Poznati stav je da se
od njega trazi da se pokaje pa ako se pokaje ostavlja se, a ako ne ubija se.
Ovo misljenje zastupaju Safija i Ahmed, a to je jedno od dva misljenja
imama Malika. Ebu-Bekr Tartusi u svom Ta'liku kaze: "Po mezhebu
imama Malika njemu se kaze: 'Klanjaj dok jog ima vremena', pa ako
pristane ostavlja se na miru a ako ne proklanja do isteka namaskog
vremena ubija se." Da li se od njega trazi pokajanje ili ne? Neki nasi
prijatelji kazu da se od njega trazi pokajanje, pa ako se pokaje ostavlja se,
a ako ne ubija se. Drugi su misljenja da se od njega ne treba traziti
pokajanje, jer je u pitanju had od Allahovih hadova 1
...
Pročitaj više »
Attachments:
Category: |
Views: 579 |
Added by: studio-tewhid |
Date: 2014-07-10
| |
...
Pročitaj više »
)?-->
PROPIS ZA NAMJERNO DSTAVLJANJE NAMAZA
Muslimani se ne razilaze oko stava da namjerno ostavljanje
namaza predstavlja jedan od najvecih grijeha uopste, te da je to,
istovremeno, jedan od najvecih medu "velikim grijesima" i da je doticni
grijeh kod Allaha M, veci od ubistva, bespravnog uzimanja imetka,
zinaluka (bluda), krade, konzumiranja alkohola, te da je pocinioc
pomenutog grijeha izlozen Allahovoj srdzbi i kazni i ponizenju kako na
dunjaluku tako i na ahiretu.
RaziSli su se u pogledu ubijanja takvog, nacina njegova ubijanja,
kao i njegova proglasavanja kafirom.Tako su Sufi' an b. Se'id es-Sevri,
Ebu-Amr el-Evzai, Abdullah b. El-Mubarak, Hammad b. Zejd, Vekia b.
el-Dzerrah, Malik b. Enes, Muhammed b. Idris Safija, Ahmed b. Hanbel,
Ishak b. Rahoja, i njegovi drugovi m
...
Pročitaj više »
Attachments:
Category: |
Views: 578 |
Added by: studio-tewhid |
Date: 2014-07-10
| |
|